නුවරට තියෙන ආසාව

මේක අමුතු හිතුවිල්ලක්..

මම ඕලෙවල් කරන කාලෙදි විතර තමයි මේ ආසාව හිතට ඇතුල් වුනෙ.. ඒ කාලෙ ඉඳන් පුදුම ආසාවක් තිබුනා නුවර පැත්තට. එහෙ යන්න, නුවර පැත්තෙ තැන් තැන් වල ඇවිදින්න මාර ආසාවක්.. කොච්චරද කියනවනම් මම හිතාගෙන හිටියෙ ගිය ආත්මෙ මම නුවර ඩයල් එකක් වෙන්න ඇති කියලා.

කැම්පස් වලට ඉල්ලද්දී මම පේරා පනින්න හෙන ගේමක් දුන්නා. හැබැයි මැත නොකල පාඩු තේරුනේ පේරා වල අයිටී නැති නිසා. ඒ කාලෙ කොහොමත් ඕන වෙලා තිබුනා ගෙදරින් පනින්න.

දැන් වුනත් නුවර පැත්තෙ යන්න මාර ආසයි. ඉඳලා හිටලා මම නුවර ගිහින් යාළුවෙකුගෙ ගෙදර දවසක් දෙකක් ඉඳලා රවුමක් දාලා එනවා. වැව වටේ කපුටු බෙටි වලින් බේරි බේරී, ක්වීන්ස් එක ගාවින් පල්ලෙහට ඇවිත් ආයේ පොලිස් පිට්ටනිය පැත්තෙ ගිහින් කෙල්ලොත් බල බල ඇවිදින එක තරම් නිදහසක් ගන්න පුලුවන් වෙන activities ටිකයි තියෙන්නෙ.

බොරු කියන්න ඕන නැහැ.. මට ලොකුම ලොකු හිතෙන් අයින් කරගන්න බැරි තරම් ක්‍රෂ් එකක් තියෙන කෙල්ලත් නුවර.

0 comments:

Post a Comment